2012. augusztus 12., vasárnap

Bejelentkezés

Átköltözöm ide. Több ismerősöm is van, no és a másik oldalon (www.kibontakozas.blog.hu) 2 hónapja nem tudok szöveget beilleszteni és nem kaptam választ a kérdéseimre a szerkesztőktől.

Nem forszíroztam, pakolok, jövök ide. Ha nagyon akartam volna, biztosan megoldják, de... Igen, lusta vagyok elmélyülni a technikai részletekben, én a tévét is úgy használom, hogy nem ismerem a benne rejlő csudányi dolgokat.

Talán szép lassan áthurcolom majd a régi kedvenc dolgaimat is, de elsősorban újdonságokkal szeretném belakni új virtuális kis albérletemet.

Avatóbulihoz zene is jár. Aki ismer, tudja, hogy most A Kutya Vacsorája következik - oké, kezdésnél ne lépjünk ki a jól ismert keretekből! Úgyhogy jöjjön nagy kedvencem, a Menekülj! (igen, az Akusztik-változat)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése